Česky English
Drobečková navigace

Úvod > Pro veřejnost > Aktuality

Aktuality


Napsali o nás

Zuzana Soukupová, žákyně třetího ročníku oboru Stavebnictví, se zúčastnila 13. ročníku celostátní soutěže Stavby z vlnité lepenky se svým návrhem Vodní nádrže NADĚJE.

PZ-SSPS-prehrada-vlnita-lepenka-25052019-800x445.jpg

http://www.pardubicezive.eu/studenti-z-pardubic-postavili-vodni-prehradni-nadrz-z-vlnite-lepenky/?fbclid=IwAR3JPMzgEbkaoBLKf0y2GPqMfU5BEYIOOUZ1rAcqXkGubkUyJnYAxfntEtI

 



Informace pro rodiče přijatých uchazečů

Vážení rodiče budoucích prváků, zveme Vás na informační schůzku dne 11.6.2019.

  • pro učební obory zahájení v 15:30h
  • pro maturitní obory zahájení v 16:30h.

https://www.spsstavebni.cz/informace-pro-zaky-prvnich-rocniku-2019-2020

 



Další kolo přijímacího řízení

Vážení uchazeči, bylo vypsáno 2.kolo přijímacího řízení na školní rok 2019/2020 pro učební obory a 3.kolo přijímacího řízení na školní rok 2019/2020 pro obory s talentovou zkouškou.



Třídní schůzky 3.4.2019 v 17:00h

Vážení rodiče, dne 3.4.2019 se koná od 17.00 hodin schůzka rodičů. Jste vítáni!



Reprezentační a maturitní ples školy 2019

Datum konání: 18. 1. 2019 - 18. 1. 2019

Srdečně Vás zveme na reprezentační a maturitní ples školy dne 18.1.2019 do sálu ATRIA PALÁCE PARDUBICE. Vstupenky lze objednat u slečny Kateřiny Vaškové, vaskovak@spsstavebni.cz.

Těšíme se na Vás!!!

Vstupenky



Přihlašování k maturitě JARO 2019

Datum konání: 1. 11. 2018 - 1. 12. 2018

K jarnímu termínu maturitních zkoušek je možné se přihlásit dle pokynů zde.



Sledování studijních výsledků žáků školy

Škola zahájila v letošním školním roce testování žáků. Žáci školy budou pomocí testování na začátku a konci školního sledováni v pokroku v získaných znalostech. Cílem testování je průběžné monitorování výsledků vzdělávání žáků školy a jejich připravenost pro postup do vyššího ročníku. Od testování si slibujeme možnost předcházení případným studijním neúspěchům nejen při ukončování ročníku, ale i přípravě na maturitní zkoušky a následně na samotnou praxi či další studium. Testy sestavovali v týmech samotní učitelé, a to tak, aby byly naplněny mezipředmětové vazby a umění žáka použít získané znalosti napříč předměty.